sobota, 9 maja 2015

I have nothing to wear !

Pewnie każda z nas raz na jakiś czas ma ten sam problem... stajecie przed szafą i krzyczycie " nie mam w co się ubrać " !  Ja w takie dni zawsze sięgam po niezawodne czarne spodnie. Takie spodnie sprawdzają się świetnie w każdej sytuacji. Czy to do pracy czy na randkę...

Tym razem mój prosty czarny strój przełamałam beżem i brązem. 

A Wy po jakie rzeczy sięgacie do szafy w takie dni ?


Probably each of us once in a while has the same problem ... you stand in front of the wardrobe and shout, "I have nothing to wear"! In such days I always pull out  the reliable black pants. These pants suited great for any occasion. Is it to work or on a date ...

This time my simple black look I finished with beige and brown. 

How about You ? what do you like to wear in such days ?







____________________________________

OUTFIT

spodnie / pants - Tally Weijl
top - Mango
kardigan / cardigan - Mango
torba / bag - Boohoo.com
baleriny / flats - ShoeBox
zegarek / watch - Ice-Watch

____________________________________





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

6 komentarzy:

  1. sweterek cudowny! Dodał całości charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś to nie ja, a moja mama latała po domu i szukala czegos, co zalozyc ;) ale chyba cos innego niz czern wybrala :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no myślę, że wiele z nas co rano ma ten sam problem

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Super stylizacja i blog!:-)
    zapraszam do mnie www.StylEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, tylko, że zakładam legginsy zamiast spodni :) Do tego wygodna bluza, sportowe buty i jest świetnie! :) Świetnie wyglądasz, sweter jest piękny, torebka również zwróciła moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ze względu na gabaryty raczej unikam wyjść w leginsach chyba że na szybki marsz ;)

      dzięki za komentarz

      Usuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags