poniedziałek, 30 grudnia 2013

take a break

Okres między Świętami a Sylwestrem pozwolił mi na chwilę odpoczynku. Postanowiłam więc w pełni go wykorzystać i tak wczoraj wybrałam się na długi spacer by zaczerpnąć świeżego powietrza. Przy okazji powstały także te zdjęcia. Jak widzicie mój strój był bardzo prosty. Do luźnych spodni założyłam jedynie musztardowy sweter i ciepłe botki. Tyle do szczęścia mi potrzeba w takie dni...
Time between the Christmas and New Year's Eve allowed me to take a break. So I decided to use it fully, and so yesterday I went for a long walk to get some fresh air. On the occasion I made these pictures. As you can see my outfit was very simple.  I  was wearing a mustard sweater with loose pants and warm boots. So much happiness I need in these days ...

on photos up Katerina

_________________________________________________

OUTFIT 

_________________________________________________

sweater - New Look
pants - Butik
bag - gift
boots - Shoe Box
scarf - Invuu London
bracelet - Invuu London
sunglasses - Reserved
earrings - Sheinside


2 komentarze:

  1. spodnie i sweterek są cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda - strój jest prosty ale bardzo fajny za to dodatki są niesamowite: torebka, szalik i kolczyki ... palce lizać :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags