poniedziałek, 23 grudnia 2013

I'm dreaming of true princess dress

Long Prom Dresses
Do rozpoczęcia Świąt pozostało nam tylko 2 dni. Nie wiem jak Wy lecz ja cieszę się jak dziecko na nadejście Świąt. Dla mnie jest to magiczny czas, pełen rodzinnego ciepła i radości. Do Bożego Narodzenia z reguły przygotowuję się przez kilka tygodni. Planuję listę zakupów a także listę rzeczy które muszę zrobić do tego dnia. Oczywiście z reguły to wygląda tak , że przed dzień Wigilii biegam jak kot z pęcherzem próbując załatwić wszystko na raz. Jestem przekonana, że w tym roku będzie podobni. Na całe szczęście część prezentów mam już kupioną. Na resztę mam pomysł. Być może zrobię kilka rzeczy DIY. Choinkę już ozdobiłam. Teraz pozostało mi jedynie upieczenie pierników i ciast no i oczywiście przygotowanie reszty dań. 
Czas także pomyśleć o jakiejś odpowiedniej wieczorowej sukience. Marzą mi się takie jak dla prawdziwej księżniczki...( przykładowo te ze zdjęć poniżej ).

Ciekawa jestem jak Wam idą przygotowania do Świąt.



Until Christmas is left us only 2 days. I do not know how about you but I am happy like a child for the upcoming Christmas. For me it is a magical time , full of family warmth and joy. For Christmas time  I'm usually preparing myself for a few weeks . I plan a shopping list and a list of things that  I need to do before this big day. Of course usually it looks like that ...before the Christmas Eve I'm running like a crazy person which is  trying to do everything at once. I am confident that this year will be the same. Fortunately, part of the Christmas gifts I have bought already. For the rest I have an idea . Maybe I'll do a few DIY things. Christmas tree already decorated . Now I'm  left with only bake gingerbread, cakes and of course, prepare the rest of the dishes.

Time also think of a suitable evening dress. I'm dreaming of true princess dress... ( For example, those of the pictures below).

I wonder how are You  going to prepare Your Christmas.






Zdjęcia sukni wieczorowych ze strony www.ericdress.com
Pictures with all the Evening dresses from  www.ericdress.com

_______________________________________________

A skoro  mowa o Świętach trudno nie pamietać, że zaraz potem rozpocznie się karnawał więc może odpowiednia pora na rozejrzenie się za wieczorową sukienką na 2014.



And speaking of the holidays is hard not to remember that right after that the carnival will start so maybe is the time to look around for  a  2014 evening dress.


5 komentarzy:

  1. 4 zdjęcie przepiękne ;d
    u mnie już prawie wszystko gotowe ;d zostało zmienić w klatce królikowi i odkurzyć dom ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz pozostaje jedynie odpoczynek ;) Wesołych Świąt

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. So charming *_*

    Wish you a Magical Holidays, my dear <3

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags