sobota, 16 kwietnia 2011

shine like a star








on photos Mags

blouse - Next
skirt - ONLY
cardigan - la boutique
shoes - STYLE LOUNGE shop


Buty w tej stylizacji grają pierwsze skrzypce. Jak tylko weszłyśmy z Kachą do STYLE LOUNGE i zobaczyłam te cudeńka na półce krzyknełam z radości " muszę je mieć ! przecież one tu na mnie czekały !" I tak też się stało bez chwili namysłu zapłaciłam za nie i wyszłam uradowana jak małe dziecko. Warto było...


Shoes in the styling play first violin. As soon as we entered to the STYLELOUNGE and saw the wonders on the shelf I screamed with joy, "I just have to!Yep, they were waiting for me!" And so it happened without a moment's reflection I paid for it and went delighted as a little child. It was worth it ...



                                                            We hope You all have  amazing weekend
                                     kisses Mags & Katerina









15 komentarzy:

  1. jakoś nie przypadł mi do gustu ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście lśnisz, jak to cekiny czyli bardzo efektownie ;)
    PS. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie trochę za dużo tych świecidełek. Albo spódnica, albo bluzka.

    --------------------------------------------------
    Z kodem: 10b69123 zniżka na torebki ze strony: etorebka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam,że ze spiętymi włosami, bez kolczyków i getrów spódnica i bluzka dałyby radę,tak robi się(mam nadzieję,że nie poczujecie się urażone) trochę bazarowo,mimo,że poszczególne elementy zachwycają oryginalnością. Ze świecącymi rzeczami należy zachowywać ostrożność. Buty bardzo mi się podobają,z chęcią bym przgarnęła.
    Pozdrawiam!
    (A Florence cudowna,swego czasu byłam na concerto nawet)

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki są cudne! bardzo oryginalne i efektowne :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, those shoes are amazing :)
    Thanks for the lovely comment :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, rzeczywiście buty - cudo! ;)

    właśnie mam nadzieję, że podróż będzie spokojna...

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko oddzielnie tak, ale razem to nie dla mnie. Nie lubię noszenia podkolanówek itp na wierzchu;p Może po prostu jestem zbyt ostrożna. Buty są piękne;] Co do Florence podoba mi się strasznie kilka jej kawałków Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. very original. very interesting ideas..

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow dzieki zapodpowiec jednak chyba bedzie cypr :) a powiedz jak tam cenowo wszystko bo jest napewno drozej niz np w turcji

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags